woensdag 7 september 2011

10 dagen in augustus

In mijn vakantie, de eerste anderhalve week flink aan het klussen geweest.
Daarna gelukkig nog wat dagen de tijd gehad om te vissen.
Zoals de titel reeds vermeld, mezelf bezig gehouden in R&D.

De eerste dag was een ernorme domper, na wat kleine vangsten, en mooie dikke 80+ aan de haak, moe gedrilt, en net als ik ze naast de kayak heb, neemt ze een sprong en gaat los over de kayak heen.
Mijn hengeltop breekt als een lucuferhoutje, en de lijn snijd zichzelf kapot op mijn gebroken hengel !

Een hoop gevloek s'morgensvroeg over het water, weergalmde in zijn weerga.
Het nieuw aangeschafte hengeltjes bleek een gevalletje "goedkoop is duurkoop".
Met medewerking van mijn vaste hengelsportzaak de set van twee hengeltjes, geruilt tegen een degelijke hengel.

Hieronder wat vangstfoto's van deze negen dagen:

















M'n kayak nog eens, en op de achtergrond vismaat Melvin op zijn bellyboat.



Een ietwat rare vondst; flessenpost.
Erg grappig !
Een hoop ge-ouwehoer op een stukkie papier LOL







Melvin druk bezig



Melvin's eerste vangst vanuit zijn nieuwe bellyboat !







Ik heb ook overal fan's zie je wel....









Prachtige snoekbaars !!!



Melvin in actie !








Deze dagen wel geen monsterlijke vissen gevangen, maar waren 9 hele leuke visochtende, en we hebben elke dag vis gevangen !
Wat is het toch lekker als je niet blanked.

Tot slot nog eentje van vismaatje Melvin in zijn element....




GrtZ

1 opmerking:

  1. Hallo, ik veel in Belly Boat vissen, kun je me vertellen een plek voor een lancering op ROOSENDAALSE VLIET?

    Dank u

    BeantwoordenVerwijderen