zondag 10 oktober 2010

10 okt 2010 Ga weg....

Moest vandaag iets op gaan halen, zo'n 30 km van mijn woonplaats.
Aangezien er een mooi water in de buurt was, was er niets wat mij ervan weerhield te water te gaan.
Er was heel netjes, een kano-steiger en trailerhelling aanwezig.
Het is een mooie lokatie, maar bij aankomst zag ik dat het water erg helder was...moeilijk vissen dus....


Eenmaal te water, en het haventje uit, bleek het gedeelte van de Steenbergse Vliet waarop ik uitkwam, hier erg ondiep.
Helder water en erg ondiep, en als kers op de taart; heel veel pleziervaart.

Kwam nog een kayakvisser tegen, met een Ocean kayak, ook een lid van het kayakvisser-forum.
Ook hij had vandaag niets gevangen.

Door hierboven vermelden omstandigheden helaas niets mogen vangen deze 3 uurtjes.
Maar wel heerlijk gevaren, bij prachtig weer !
En gelijk maar weer eens mij Scotty Rodholder gebruikt, is nog een nieuwtje voor me ; )



Wel wat plaatjes geschoten van de omgeving:















Bij het terug varen, nog een leuk gesprek gehad met diverse mensen die op hun boten in de haven , van de zon zaten te genieten.


Bij de kanosteiger aangekomen, weer genoeg aanspraak van omstanders.
Erg leuk om mensen te vertellen over het kayakvissen, en ze vinden het allemaal prachtig om te zien.

Op de kant nog in gesprek gekomen met een jong gastje, die zelf ook vaak op roofvis vist vanaf de kant.
Zijn baars PR van 45 cm was ook hier tussen de bootjes gevangen.
Hij heeft me zelfs geholpen de kayak op de auto te laden.

Was een leuk dagje varen met m'n kayak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten