zaterdag 2 oktober 2010

Regenhoes voor de krat

Regenhoes voor de krat

Was net mijn auto aan het inladen, om vanavond te gaan vissen, toen het begon te regenen.
Ik stond net de krat in de kofferbak te zetten, en achter in mijn kofferbak zag ik mijn rugzak met droge kleding liggen.
Mee dat mijn oog op de rugzak valt, schiet me tebinnen dat onderin de bodem van de rugzak een regenhoes zit.
De rugzak is bijna net zo groot als de krat ....idee!

Normaal gaat de krat ook gewoom mee in de regen, maar het zou toch luxer zijn, dat als het echt flink regent, ik de bovenkant van de krat kan afschermen.
Had ookal op afgelopen forumdag, ik dacht bij Marius, een krat gezien met een deksel.
Maar aangezien ik die tot nu toe nog nergens tegen gekomen ben, los ik het zo op.
Alleen jammer dat de hoes geel is.
Regenhoes
Regenhoes (1)

Het riempje van de hoes heb ik aan de zijkant van de krat, ter hoogte van de handgreep vast gemaakt, zodat ik de hoes niet kan verliezen.
Bij droog weer kan ik hem opbergen, tussen de poten van mijn statief.
Nu kan ik ook voortaan met regenachtig weer de camera op de krat plaatsen en mee nemen, zonder bang te zijn dat ze nat wordt.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten