zaterdag 2 oktober 2010

Het begin

Het begin.

In 2009 mijn hobby vissen terug opgepakt, beviel uitermate goed, en richtte me voornamelijk op het vissen van roofvis.
Na een tijdje kwam het verlangen om beter bij bepaalde steks te kunnen komen.
Altijd maar vanaf de kant, in de bebouwde kom dan ook nog meestal tussen de hondendrollen, je plugjes in de bomen vast te werpen, om maar op dat ene onbereikbare begeerde stekje aan de overkant te kunnen komen, werd een frustratie.
Een eigen motorbootje was mooi geweest, maar buiten de stalling etc, ook niet de mogelijkheid om overal te komen.
Een tijdje op internet mezelf ingelezen op Bellyboaten en Pontonboaten, maar was mijn ding ook niet.
Totdat ik het kayakvissen ontdekte...
Surfend op het internet, alles gelezen en bekeken wat ik maar kon vinden over dit onderwerp.
Buiten een paar mensen die het al wat langer uitoefenen in Nederland, toch een vrij nieuw iets in ons kleine kikkerlandje.
Het kayakvissen is in opmars, en voornamelijk onder de zoutwater vissers.

Zonder enige moeite een forum ondekt, en mezelf aangemeld.
http://www.kayakvisserforum.nl/
Hier mezelf goed in kunnen lezen, al mijn vragen waren hier al een keer gesteld, en de antwoorden waren makkelijk te vinden.
Een aantal maanden later maanden was mijn eerste viskayak een feit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten