zaterdag 2 oktober 2010

Singels van Breda 30 juli 2010

Singels van Breda 30 juli 2010

Ik had al langer het idee om een keer de singels van Breda te bevissen.
Dus nu moest het maar eens van komen, Kai ging ook mee.
30-07-2010 Breda (1)
Toen we aankwamen bij de parkeerplaats, parkeerde we onze auto's en begonnen onze kayak's af te laden.
Naast mijn parkeervak, was nog 1 leeg vak, dan kreeg je 50 cm bosjes en dan een afdakje bij en of ander buurtgebouwtje.
Toen ik aan het afladen was hoorde ik iemand snurken, makkelijk, prive bewaking .
30-07-2010 Breda (4)
30-07-2010 Breda (3)
We moesten nog een klein stukje varen, alvorens we op de singels zouden zijn, we begonnen gelijk te vissen, en kwamen gelijk een paar lage bruggetjes tegen, waar we zeker vis verwachtte... maar het tegenovergestelde bleek.
Ook gooide we bij iedere brug vast, tuurlijk , rommel wordt vanaf de brug in het water gegooit, telkens net ervoor en net erna,.
30-07-2010 Breda (6)

Na een paar uur echt langzaam gevaren, en goed alles afgevist te hebben, waren we nog niet eens op een kwart van de route, en geen visje gevangen.
Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=l9sRDsX8usQ

Kai zag het nut er niet meer van in, en melde dat hij weg wilde hier.
Ikzelf wilde eigenlijk nog niet opgeven, en de gehele singels rondvaren, maar dat kan altijd nog eens, samen uit = samen thuis.
Dus terug naar onze start locatie, bijna terug bij de auto's zat een stel te vissen, de vrouw eerst en 50 mtr verder de man.
Bij het voorbij varen in gesprek geraakt, en blijkt dat het hier helemaal gek getrolled wordt...en ik maar denken dat er nooit iemand viste....
Na haar vangsten gezien te hebben, kon ik het niet laten om te vragen of ze m'n trommeltje wilde vullen...
30-07-2010 Breda (7)
Makkelijk voor de stek van vanmiddag.
Kai was er al aan uit; het zou De Steenbergse Vliet worden.
Zo gezegd zo gedaan, inpakken en wegwezen dan !

Daag Breda
30-07-2010 Breda (5)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten