vrijdag 22 oktober 2010

1e keer geblanked op m'n Nr1-stek 22 okt 2010

Na m'n werk, door de heldere lucht en zonnestraaltjes, verleid om te gaan vissen...
Door de vele regen en wind va afgelopen weken, een te mooie dag om voorbij te laten gaan.

Alles opgeladen en op naar m'n favoriete stek, tevens de stek waar ik nog nooit geblanked heb.




Tevens gebruik gemaakt van m'n wetsuit.
( toelichting:Ik heb vandaag van 15:30 tot 18:00 op het water geweest, ik begon bij 12 graden en toen ik eruit kwam was het iets van 10-9 graden.
Als kleding had ik het wetsuit aan, met daar over een broek en van boven m'n zwemvest, dit was goed te doen bij deze temperatuur.)





Op lokatie, gelijk eerst naar de eerste plaats waar ze zich altijd verschuilen, en dan bedoel ik flinke baars en kleinere snoekbaars.
Eerst slepend met plug er naar toe, de rietkragen af geslepen, daar na driften met dropshotmontage.
Het resultaat was niets....geen beet of iets !

Oke, optie twee; het gat, een dieper stuk op het gedeelte water waar ik me bevond, goed voor snoekbaars, en snoek.
Eerst driftend, daarna mezelf verankert, en heel gedultzaam volgehouden met verticalen.
Ook dit mocht niet de manier van vandaag zijn.

Vervolgens nog een uurtje aan het slepen geweest met pluggen, maar ook hier niets mee bereikt.
"waar zijn ze vandaag?"
Wilde nog niet stoppen, maar moest alweer terug huiswaards, toch weer even 2,5 uurtje op het water vertoefd, lekker rondgevaren, en van de natuur genoten.
 Meerdere ijsvolgels mogen bewonderen, een paar keer tot op 3 mtr afstand.
Helaas was mijn fototoestel aan het eind leeg, had eindelijk een ijsvogeltje gevonden, die mooibleef zitten toen ik mijn camera pakte, en net toen ik wilde drukken "tuut-tuut" battery exhausted.....(Hmmm).

Wel weer een paar pics van de omgeving !









Geen opmerkingen:

Een reactie posten